Het AG Customer Care-team staat voor je klaar! Je kan ons op verschillende manieren bereiken.
Chat
Klik tijdens de openingsuren, maandag tot vrijdag van 9u tot 12u en van 14u tot 17u, op het vraagteken rechtsboven.
Stuur ons een mailtje met je vraag. Onze expert helpt je zo snel mogelijk voort.
Telefoon
Bel ons van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u en van 14u tot 17u (behalve feestdagen).
Wat als het ondenkbare gebeurt?
Is er een overlijden van iemand aangeduid in het contract? Dan kan je dit online formulier gebruiken om het te melden.
Ben je over iets niet tevreden?
Neem dan eerst contact op met ons via email of op +32 (0)2 664 94 85..
Heb je daarna nog klachten, dan kan je die bezorgen aan AG, Dienst Klachtenbeheer (customercomplaints@aginsurance.be).
Als de oplossing die AG voorstelt je geen voldoening schenkt, kan je je klacht voorleggen aan de Ombudsman van de verzekeringen (de Meeussquare 35, 1000 Brussel, www.ombudsman-insurance.be, info@ombudsman-insurance.be,+32 (0) 2 547 58 71).