Chat
Klik tijdens de openingsuren, maandag tot vrijdag van 9u tot 12u en van 14u tot 17u, op het vraagteken rechtsboven . We helpen je graag verder.
Buiten deze uren kan je je vraag stellen via e-mail.
Zit je met een specifieke vraag? Stuur een mailtje. Onze expert helpt je zo snel mogelijk verder.
Bel ons
Zit je met een specifieke vraag? Bel ons via 02 664 03 80. Onze expert helpt je zo snel mogelijk verder.
Contact
Een opmerking of suggestie? Laat het ons weten via ons contactformulier. Onze expert helpt je zo snel mogelijk verder.
Meest gestelde vragen
Als je op de naam van je kind klikt in de Yongo-app of het platform, kom je bij het overzicht "Kind detail". Daar kan je via de instellingen (het radertje rechtsboven) kiezen voor account aanmaken. Je kan je kind dan een gebruikersnaam en paswoord geven waarmee het zelf toegang krijgt tot de Yongo-app en het platform. In de instellingen bepaal je ook wat je kind wel en niet kan zien of doen.
Eenmaal je een kind of je kinderen hebt toegevoegd kan je klikken op 'bijdragen' en vervolgens kiezen voor een regelmatige betaling of een éénmalige bijdrage.
Je maakt eerst een Yongo-account aan en vult je persoonlijke gegevens in. Daarna vul je een aantal vragen in die peilen naar je behoeften en je kennis van spaar- en beleggingsproducten. Op basis daarvan stellen we je een product voor dat past bij jouw behoeften.